Calitatea integrală a realizării unui proiect este un criteriu decizional privind succesul încadrul concurenţei. Din această cauză, companiile promovează un management specificfiecăreia. Important este ca toţi angajaţii să fie conştientizaţi, pentru ca astfel să poată fi asiguratăo permanentă îmbunătăţire şi înnoire a tuturor proceselor economice şi tranzacţionale, ca şiîndeplinirea în cât mai mare măsură a cerinţelor clienţilor.Calitatea şi asigurarea calităţii trebuie să devină ţeluri strategice ale companiilor deconstrucţii, deoarece numai în acest fel pot fi asigurate satisfacerea clienţilor şi totodatărealizarea pe termen lung, cu costuri scăzute a produselor şi cu respectarea normelor de protecţieale mediului înconjurător în cadrul procesului de producţie.Orientarea strategică a proiectelor unei companii de construcţii se ghidează în primulrând după următoarele scopuri:
-creare de valoare (proiectul îşi aduce aportul la succesul economic al companiei);
-productivitate (reducerea costurilor şi aducerea productivităţii personalului la coteasemănătoare cu cele ale unor proiecte similare);
-calitate ( livrarea de proiecte de cea mai înaltă calitate, atragerea de clienţi)
Un plan pentru realizarea calităţii trebuie să conţinăspecificaţiile valabile pentru un proiect, referitoare lacoordonarea verificării unei siguranţe structurate a calităţii. În else va insera o serie de cerinţe din punctul de vedere almanagementului calităţii, de care mai târziu, în cadrulimplementării proiectului va trebui să se ţină seama. Răspunzător pentru realizarea acestui plan al calităţii va fi conducătorul proiectului.
- îmbunătăţirea produselor;- creşterea productivităţii;- creşterea motivaţiei angajaţilor prin siguranţa locului de muncă.
vineri, 6 ianuarie 2012
Calitatea in constructii
Publicat de
Florin
la
01:47
Trimiteți prin e-mail
Postați pe blog!
Trimiteți pe X
Distribuiți pe Facebook

0 comentarii:
Trimiteți un comentariu